Avatar billede erikbop Nybegynder
16. april 2007 - 10:28 Der er 1 løsning

SharePoint-fejl efter inst. af W2K3 Service Pack 2

Jeg har en en W2K3 SP1 med SharePoint Services 2.0. En ekstern it-leverandør har opdateret serveren til W2K3 SP2. Nogen af intranetsiderne virker ikke længere, men viser enten et spørgsmålstegn eller skriver:

"The located assembly's manifest definition with name 'Copy of Abc.Formular.WebPartLibraryV2' does not match the assembly reference."

It-leverandøren har fjernet SP2 igen. Dette har ikke afhjulpet problemet.

Eventloggen viser kun en enkelt Sharepoint-fejl, der så vidt jeg kan google mig til, ikke har noget med problemet at gøre eller overhovedet er et problem:

"
Event Type:    Error
Event Source:    Windows SharePoint Services 2.0
Event Category:    None
Event ID:    1000
Date:        12-04-2007
Time:        13:14:40
User:        N/A
Computer:    ABC
Description:
#50070: Der kan ikke oprettes forbindelse til databasen wss_config på abcintranet. Kontroller databasens forbindelsesoplysninger, og sørg for, at databaseserveren kører."
Avatar billede erikbop Nybegynder
02. maj 2007 - 17:11 #1
Fandt løsningen, da Sharepoint endelig kom med en konkret fejlmeddelelse. Problemet skyldtes manglende rettighed til en key i registreringsdatabasen.