Avatar billede pingo Nybegynder
06. maj 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for mere end 1 svar.

Hejsa.

Jeg er rimli' irriteret over at så snart man kommer ind på en gruppe for at svare så er der i forvejen svaret på det - og spørgsmålet står alligevel under ubesvarede - fordi det ikke er afvist eller accepteret endnu.

Mange gange svarer folk med noget helt tåbeligt - og et ordentligt svar kan kun komme som en kommentar - da systemet ikke accepterer flere svar.

Var det ikke smart at acceptere flere svar, og spørgeren så kan give point til det han er mest tilfreds med?

Eller at man deler grupper op i "Ubesvarede", "Afventende", og "Besvarede" - hvor de afventende er der hvor spørger mangler at godkende eller afvise et svar - så kan det hvis det bliver afvist igen blive puttet op i ubesvarede.

Hvis man sidder og kigger ubesvarede spørgsmålet igennem er det trælst at man ikke kan svare på dem!
Avatar billede kan Nybegynder
06. maj 1999 - 17:20 #1
I 2 that....

Det ville sku' være en kanon ting, også set i lyset á noget af det "lort" som bliver postet som svar!

/KAN
Avatar billede admin Novice
07. maj 1999 - 07:43 #2
Der bliver gjort noget ved det problem snart...
Avatar billede jgc Nybegynder
07. maj 1999 - 12:11 #3
Mht "dårlige" svar, så kan spørgeren da bare afvise dem. Hvis ikke han selv kan se at det er et dårligt svar, må man (hvis man mener at have et bedre), jo bare give udtryk herfor. Men der kan godt være en idé i at skelne mellem ubesvarede og "besvaret-men-ikke-accepteret" spørgsmål.

/jens
Avatar billede pingo Nybegynder
07. maj 1999 - 12:47 #4
Ja - men problemet er - at man skal kigge 300 gange i løbet af en dag for at give et korrekt svar - det er lidt som om at når der er oprettet et spørgsmål kommer der i løbet af 1 min et lamt svar - og tilsvarende når et svar bliver afvist.