Avatar billede rabell Nybegynder
12. april 2007 - 09:39 Der er 7 kommentarer

Kan ikke sende mine mails mere fra Outlook Express

Jeg får denne fejlmeddelelse, når jeg vil sende mine mails og må sende alt fra min webmail.

Det er en italiensk udbyder:

"The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'aa@gmail.com'. Subject 'New?', Account: 'nn@date.it', Server: 'smtp1.siadsl.it', Protocol: SMTP, Server Response: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 553, Error Number: 0x800CCC79"
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
12. april 2007 - 11:03 #1
Den udbyder du sender igennem har åbenbart en liste over sikre modtager domæner, som er de eneste den vil sende til og de adresser du prøver at sende til er ikke med i den liste.

Hvilken udbyder har du din internetforbindelse hos?
Avatar billede rabell Nybegynder
12. april 2007 - 11:31 #2
de hedder Siadsl, og jeg har aldrig fået de her meddelelser før. Jeg har skrevet til dem, men på typisk italiensk maner svarer de overhovedet ikke i deres serviceafdeling.
Avatar billede rabell Nybegynder
12. april 2007 - 11:32 #3
Og jeg får den meddelelse til alle mails, jeg sender...??
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
12. april 2007 - 11:49 #4
Er det også dem du har selve forbindelsen hos? Altså den forbindelse du forsøger at sende igennem?
Avatar billede rabell Nybegynder
12. april 2007 - 18:03 #5
ja netop. det er ret underligt.
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
12. april 2007 - 19:18 #6
Ja det lyder da underligt.

Der er nok ikke andet at gøre end at forsøge at kontakte dem, eller finde en anden udbyder.
Avatar billede rabell Nybegynder
16. april 2007 - 10:58 #7
det tror jeg så bliver det jeg gør.