Avatar billede Slettet bruger
12. april 2007 - 01:07 Der er 6 kommentarer

Team suit/Nunit/NUnitAsp Test

Hej,
står foran et XP udviklings forløb i forbindelse med uddannelse,
men ikke om vi kan hitte ud af at få test af asp.net websider til at fungere... winform fungerer fint og nemt, men ikke om vi kan få det til at fungere med nogen af overstående værktøjer..

Så vi søger lidt praktisk erfaring, om hvad i har erfaring med er bedst at benytte, og så en guide / eksempler m.m som kan hjælpe os igang, for har intet af det vi har købt og googled os til gjort hidtil :/

Mange tak :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
12. april 2007 - 07:57 #1
Har du prøvet at lave webtest's og loadtest's med de indbyggede værktøjer i TeamSuite?
Mvh
Avatar billede flashit Nybegynder
12. april 2007 - 14:29 #2
Der er lige kommet 5 videor som viser hvordan man gør i Visual Studio Team Edition Det er super fedt....
http://www.asp.net/learn/videos/default.aspx?tabid=63#vsts

og at man så kan så meget andet i Visual Studio Team Edition er jo bare perfekt.
Tag feks. bare og smid "Visual SourceSafe" ud.

:-)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2007 - 01:52 #3
snepnet ja ville ikke fungerede, regnede det dog ud og så jeg lige inden jeg ville lukke spg her netop som flashit at de selvf. lige netop nu ahr valgt at smide videoer op om det.. god timing :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
13. april 2007 - 12:04 #4
:o)
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 19:53 #5
svar flashit :d
Avatar billede flashit Nybegynder
06. marts 2008 - 14:35 #6
sorry.