Avatar billede andyand Nybegynder
11. april 2007 - 23:50 Der er 1 kommentar

MP3 afspilning, streaming eller download eller?

Hej jeg skal producere et større site for et musik studie som indeholder en mp3 DB hvor man kan lytte til den enkelte sang. Jeg ved de ikke har råd til rigtig streaming af filerne, så hvilke options er der så? hvis man bare linker til mp3 filen er det mig bekendt helt afhængigt af browser type og indstillinger om den starter med at spille eller den tilbyder at downloade filen til et sted på PC'en.. findes der musik afspilnings alternativer? hvis nej er der så en mulighed for at sikre sig at filen bare starter med at spille?
Håber nogen kan hjælpe
mvh Anders
Avatar billede voldby Nybegynder
29. maj 2007 - 10:46 #1
Embed player på siden. Enten ved hjælp af embed eller ved hjælp af Flash.