Avatar billede 40demn Nybegynder
07. april 2007 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung D600E

Hej har en mobil telefon som er begyndt at opføre sig underligt..

nogen som ved hvor man kan finde et program til at opdatere firware ?

på forhånd tak (-:
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 12:30 #1
WOOHOO i found it!! Unbranded, D600E compatible firmware. 100% working, good signal, no branding, no vertical orange menu bar, no t-mobile startup screens!

According to the #*8999*TEST# menu this software was only released on November 19th 2005... its got to be the latest release out there.

The firmware is: D600EXBEK4

Now, before anyone asks, i'm NOT emailing it to anyone... its 77Mb (unzipped) and thats way too large to email. With permission, i'll host it for download though.

For anyone who wants to buy a serial or USB cable to flash their D600 or D600E, they can get this firmware AND all the hardware required from these guys:

Samsung D600 De-Brand Flash Pack
http://www.fonefunshop.co.uk/Unlocking/samsung.htm

Cheers all, and happy flashing,
Colin

http://forums.mobiledia.com/topic40514.html
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2007 - 08:28 #2
feedback tid?
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 16:18 #3
feedback tid?
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2007 - 20:52 #4
Tid til feedback ?