Avatar billede mortensen Nybegynder
04. april 2007 - 16:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MobileNavigator 6 på Nokia 6280 - programadgang nægtet

Er der nogle derude som det er lykkes at installere gratis navigationsprogrammet MN6 fra Navigon på N6280.

Jeg får fint programmet ind på tlf, men det skal aktiveres iflg manualen i 'Programadgang' (Application Access), men den er nedtonet og jeg får flg melding : 'Ugyldigt program. Slet? ja/nej'

Jeg har forsøgt at slukke/tænde tlf'en og forsøgt en geninstall.

Er der en der har en mulig løsning på problemet.

Gratisprogrammet kan iøvrigt hentes på nedenstående links:

http://www.navigon.com/site/dk/da/mobile_navigation/cellphone/javaphone
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2007 - 20:30 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2007 - 20:35 #2
Og tlf er connected med gps og denne er tændt?
Avatar billede mortensen Nybegynder
04. april 2007 - 20:41 #3
Hej John. Ja, det er den rigtige version.
Desværre har jeg fået oplyst i mit spørgsmål at jeg endnu ikke har GPS-modul. Regnede med jeg kunne se om programmet fungerede inden. Er det derfor jeg ikke kan aktivere programmet?
Avatar billede mortensen Nybegynder
04. april 2007 - 20:49 #4
hov der mangler et 'ikke' i ovenstående kommentar. Jeg har IKKE GPS-modul.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2007 - 21:04 #5
Er faktisk ikke sikker...

ftp.navigon.com/manuals/MN6_java/mn6_java_en.pdf" target="_blank">ftp://support:support@ftp.navigon.com/manuals/MN6_java/mn6_java_en.pdf

Det står ikke helt tydeligt...
Avatar billede mortensen Nybegynder
04. april 2007 - 21:23 #6
Jeg mener ikke det burde være nødvendigt. Men tak for dit forsøg på hjælp.
Håber andre har erfaring med programmet.
Avatar billede mortensen Nybegynder
15. april 2007 - 12:44 #7
lukker