Avatar billede emballage Nybegynder
04. april 2007 - 15:54 Der er 2 kommentarer

RDC via MMC på XP ?

hvordan får jeg remote desktop til at virke inde fra mmc på xp

jeg har hentet tsmmc.msc og mstsmmc.dll fra windows 2003 admin pack

begge ligger i system32 og mstsmmc.dll er blever reg.(regsvr32 mstsmmc.dll)

MMC starter godt nok op men når jeg vil forbinde til en remote maskine får jeg en fejl side med teksten.

"Navigation to the webpage was canceled"

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Lige en lille side bemærkning. jeg kan godt bruge RDC normalt. problemet er kun når jeg prøver via mmc
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 16:15 #1
RDC? Mener du RDP (Remote Desktop Protocol)?
:-)
Avatar billede emballage Nybegynder
04. april 2007 - 23:18 #2
nej, det var nu remote desktop connection.

det der som standart er installer sammen med windows XP