Avatar billede ham-self Nybegynder
01. april 2007 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

cs aimbots

hej....

Nogle der kender nogle programmer til cs 1,6 eller nonsteam så man har aim bots og wallhack..... jeg er ik så god til det der med computere.... så hvis i kender nogle programmer, vil i så fortælle mig hvordan man installere det......

På forhånd tak.....
Avatar billede nwn Nybegynder
01. april 2007 - 17:55 #1
http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules.php?op=modload&name=CmodsDownload&file=index

Din egen skyld, hvis du bliver steambanned eller vacbanned (:
Avatar billede ham-self Nybegynder
01. april 2007 - 18:22 #2
jeg har fået den hjemmeside før..... kan bare ik få det til at virke..... nogen der kan fortælle mig hvordan man gør??
Avatar billede nwn Nybegynder
01. april 2007 - 18:28 #3
Kan være programmerne ikke virker mere.

Men hvis de stadig virker, så åben Counter-Strike, og dernæst åben cheatet, og tryk load eller hvad nu står.
Avatar billede ham-self Nybegynder
01. april 2007 - 18:45 #4
hvad for et program skal jeg bruge til at åbne cheatet??

det er bare en rar fil.....
Avatar billede nwn Nybegynder
01. april 2007 - 19:15 #5
Inde i den rar fil, burde der ligge en exe fil. Du skal ik bruge noget program, til at køre cheatet (Udover Counter-strike :p) Du skal bare pakke rar filen ud.
Avatar billede ham-self Nybegynder
01. april 2007 - 20:29 #6
tak for hjælpen