Avatar billede greenstreet Nybegynder
28. marts 2007 - 21:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med gammel PDA på Windows Vista

Jeg oprettede et tilsvarende spørgsmål forleden, pludselig duede det hele - men kun i kort tid. Jeg har fået en Palm IIIxe som jeg ikke kan få til at fungere på min Windows Vista maskine. I parantes skal tilføjes at det hele fungerer tilfredsstillende på min kones bærbare med WinXP. Det veksler med forskellige fejlmeddelelser (se det andet spørsmål) - idag er problemet at HotSync ikke kan åbne com-porten. Hvad er nu det for noget?
Nogen der har et bud på hvordan jeg skal få Palm'en til at fungere sammen med min maskine med WinVista?
Avatar billede pycoz Nybegynder
09. april 2007 - 17:01 #1
Har haft samme problem med min HTC TyTN... Jeg gav op efter at havde rodet med det i 2 timer...

Jeg ved ikke med andre men jeg har konkluderet at Vista har en del børnesygdomme, som de retter i den første servicepak der kommer engang forår-sommer-efterår (Microsoft er ikke for gode til at give en konkret dato og overholde den).

Jeg skal ikke være klog på dette, men tror bare at det er vista der ikke er helt 100% stabil mht. "Mobile Center" halløj
Avatar billede greenstreet Nybegynder
09. april 2007 - 18:36 #2
Jeg tror du har ret. Det kører fint på min kones lidt ældre pc med Windows XP....
Avatar billede LNG.DK Novice
14. april 2007 - 13:33 #3
Umiddelbart virker Device central (Syncsoftware i Vista)kun med enheder der har Windows Mobile 5.0 eller nyere. Men mon ikke at en opdatering til bla. Hotsync løser problemet i fremtiden.
Avatar billede pycoz Nybegynder
15. april 2007 - 10:56 #4
Men Windows XP skal du installere ActivSync for at forbinde til den ikke ? Det er jo et software ved siden af windows... Jeg skal ikke kunne sige om det er Vista der er problemet, men håber da det hjælper :D
Avatar billede greenstreet Nybegynder
15. april 2007 - 22:55 #5
HotSync har jeg installeret den nyeste af. Til Palm bruges ikke ActivSync
Avatar billede pycoz Nybegynder
16. april 2007 - 00:04 #6
greenstreet -> hmm undre mig meget over hvorfor du mener at diggs skal have point, når han skriver det samme som mig ?