Avatar billede urup Nybegynder
28. marts 2007 - 14:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kopier en simkort

Hej.

Jeg har en sim kort i min telefon jeg vil have lavet en kopi af......altså det hele.
Grunden er at jeg har en telefon jeg bruger på arbejde og en hjemme og skifter kort frem og tilbage hver aften.
Hvordan kan jeg gøre det ???Jeg har en GSM kortlæser men softwaret til den kan ikke gøre det.
http://www.hcl-accessories.dk/
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2007 - 15:41 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2007 - 16:17 #2
Avatar billede triton Nybegynder
28. marts 2007 - 16:50 #3
benyt zyb.com
Avatar billede urup Nybegynder
28. marts 2007 - 22:20 #4
Tror ikke helt i ved hvad det er jeg har brug for...

Det er altså også så det andet kort har samme telefonnummer. Altså 2 ens kort.jeg skal bare slukke den ene inden jeg tænder for den anden.
Avatar billede triton Nybegynder
28. marts 2007 - 23:42 #5
jeg vile blive utrolig overrasket over hvis dette var muligt at udføre.
Du kan dog få det igennem telefon selskabet, så samme telefon nummer kan ringe til to sim kort
Avatar billede urup Nybegynder
29. marts 2007 - 07:50 #6
Det ved jeg....men troede måske jeg selv ville kunne lave et...har kort nok
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2007 - 07:58 #7
Har du nogen form for "card reader" tilsluttet din computer - hvis ja vil jeg da mene at du kan lave manøvren med en Live-cd
Avatar billede urup Nybegynder
01. april 2007 - 23:32 #8
Ja...Det står også i spørgsmålet hvilket
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 17:39 #9
Hvis du stadig er interesseret ville jeg da foreslå at du downloadede INSERT http://www.helgec.dk/insert.iso brænd den som "bootimage" og boot op på den hvis programmet kan finde dit cimkort kan du med stor sikkerhed lave det trick du omtaler, se evt. http://www.helgec.dk/insert.html#Overfør%20disk1%20til%20disk2
Avatar billede urup Nybegynder
10. april 2007 - 19:48 #10
Svar Helge...giver op men vil gerne give dig point
Avatar billede urup Nybegynder
11. juli 2007 - 00:49 #11
lukket
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2007 - 06:48 #12
Det bør virke , mangler du hjælp så kontakt mig via min hjemmeside http://www.helgec.dk/