Avatar billede danisher Nybegynder
26. marts 2007 - 22:26 Der er 1 løsning

Fuldtids ASP.NET programmør søges

Hej alle

Vi er en mindre virksomhed der er på udkig efter en fuldtids ASP.NET programmør til udvikling af vores systemer.

Vi er en konsulentvirksomhed, som hjælper kunder med ledelsesmangement, project konsulting, fond støtte mm., hvor vi selv har udviklet en produktserie til ledelsesmagement, medarbejderanalyser, kundeanalyser mm.

På nuværende tidspunkt er der ansat 2 studenterprogrammører til at fylde opgaven, men med deres travle tidsplan og vores ønskeliste ønsker vi derfor at finde en fuldtids programmør.
Du vil skulle arbejde meget alene (På den tekniske side), hvilket stiller en række krav til dig som udvikler og person. Sammen med de 2 studerende, skal krav og design opstilles, således alle er med på idefasen. Her er patterns kodeordet til gode designforslag :)

Teknik:
  ASP.NET
  Windows Forms
  SQL på MS SQL (Stored procedures, views, osv.)
  XHTML, CSS osv.

Vi forventer af dig, at du min. har en bachelor uddannelse inden for IT, f.eks. IT ingeniør eller datalog, og har min. 1 års erfaring som C# og/eller ASP.NET udvikler.

Interesserede kan kontakte Claus Nielsen på cln snabelA acore punktum com.
Mere information om virksomheden kan findes på www.acore.com.

Spørgsmål er også meget velkomne, da det er min første tekniske jobannonce :)

Mvh
Avatar billede danisher Nybegynder
03. april 2007 - 08:45 #1
Lukker