Avatar billede spms Nybegynder
25. marts 2007 - 15:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Proxy server!

Skal handle i en netshop (musik) hvor nogle numre er "territory restricted" og er derfor nød til at logge ind via en proxy server, UK og USA.

Jeg har googlet efter "free proxy servers" men kan ikke finde nogen jeg kan få til at fungerer.

Hvem kan hjælpe mig??

Obs: det skal være UK og USA proxys..
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2007 - 15:50 #1
er de ikek til at finde hos allofmnp3.com ? (når de nu IKKE vil sælge dem ?)
Avatar billede spms Nybegynder
25. marts 2007 - 16:08 #2
Ikke en option! jeg vil gerne betale for numrene og tror faktisk heller ikke jeg kan finde det på den side du refererer til.

Men jeg er ligeglad med hvilke aftaler der ligger mellem de forskellige pladeselskaber og distributører, og da det nummer jeg vil købe, indtil videre kun er ude på et engelsk label, som åbenbart ikke må/vil sælge i DK, ser jeg ikke andre muligheder end at købe det på denne måde.

Shoppen er forøvrigt beatport.com
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2007 - 16:26 #3
allofmp3.com er altså en side præcis som den der ;) hvilket nummer drejer det sig om ?
Avatar billede spms Nybegynder
25. marts 2007 - 16:34 #4
Eddie Thoneick - Deeper Love feat. Brequet Lewis - Danny Freakazoid & Elvis Benait Freakx Brothers Dub

Filen skal minimum være 320kbps
Avatar billede spms Nybegynder
25. marts 2007 - 16:40 #5
Jeg kan forøvrigt slet ikke komme ind på allofmp3.com da TCD hat spærret for adgang

"Ved Københavns fogedrets kendelse af 25. oktober 2006 er Tele2 A/S blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til www.allofmp3.com, som efter IFPI's opfattelse formidler ulovligt kopieret musik.

På baggrund af denne kendelse har TDC besluttet at spærre for adgangen til denne side.

TDC har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side."
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2007 - 17:18 #6
nårh ja, det er fordi jeg bruger en anden DNS server jeg ikke har de problemer ;)
Avatar billede spms Nybegynder
22. juli 2007 - 17:04 #7
Er der virkelig ingen der kan hjælpe??
Avatar billede spms Nybegynder
22. juli 2007 - 17:14 #8
?