Avatar billede waps Nybegynder
19. marts 2007 - 21:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Har en Asus computer P4S800D

Kan ikke få min computer til at installere win xp, den melder
en fejl når jeg er i gang med at installere den...

Har så installeret win xp på en anden computer og sat denne hardis over i min Asus P4S800D, men kan ikke få den til at starte op med den...

Hvad kan der være galt???

mvh.

waps
Avatar billede snowball Novice
19. marts 2007 - 22:23 #1
Angiver du en "Mass storage device" helt i starten af installation ved at trykke på F6?

Hvis ikke så prøv og hent driveren: http://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/misc/ide/silicon/SiSRAID105.zip

Pak .zip filen ud, sæt en diskette i drevet, gå ind i DriverDisk folderen og kør MakeDisk.EXE.exe for at kopiere driveren til disketten.

Start derefter installationen af WinXP igen, og angiv så driveren ved at trykke på F6 helt i starten (den skriver den i bunden af skærmen)
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2007 - 17:33 #2
Fandt du ud af det? :)
Avatar billede waps Nybegynder
22. marts 2007 - 20:47 #3
Tak for det hurtige svar...

Har ikke lige fået det prøvet endnu...

Men skal nok lige smide en besked her hvis det virker...

Men jeg tror sku det vil virke uden jeg har prøvet, men tak for tippet... kommer med et svar om et par dage....
Avatar billede waps Nybegynder
26. marts 2007 - 21:35 #4
Hejsa Igen...

Nej det hjalp desværre ikke... den laver de samme nummere...
Avatar billede waps Nybegynder
13. juni 2007 - 18:20 #5
Lukker den her