Avatar billede elementz Nybegynder
13. marts 2007 - 16:26 Der er 4 kommentarer

Sæt TouchPad til "Acer Aspire"

Hej jeg har en Acer Aspire, jeg har touchpad, og en normal USB mus fra logitech, mange af mine tjenester er slået fra..

Har et problem, har ikke brugt touchpad i lang tid, men skal til at bruge Touchpad'et igen. Kan ikke få det til at virke, tror der er noget jeg har slået fra, lige fra starten da jeg fik XP på der brugte jeg Touchpad'et.. Har måske kommet til at slå det fra.

Nogle der har en ide til hvordan jeg kan få
sat det til igen?

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede thov Forsker
13. marts 2007 - 23:38 #1
Det er Synaptics som laver Acer touchpads http://www.synaptics.com/support/index.cfm
Avatar billede elementz Nybegynder
30. marts 2007 - 13:19 #2
Ingen der kender noget til Touchpads fra Acer?
Avatar billede thov Forsker
30. marts 2007 - 14:39 #3
I 'Kontrolpanel' åbner du 'Mus' ok klikker på fanebladet længst til højre.
Her kan du aktivere/deaktivere touchpad'en.
Avatar billede elementz Nybegynder
01. april 2007 - 23:54 #4
Har jeg prøvet, har prøvet at formatere og genindstallere drivere har næsten prøvet alt.