Avatar billede klavil Seniormester
12. marts 2007 - 18:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan kør som administrator ikke slåes automatisk til

Jeg har vista og spiller ind imellem battlefield 2 og den eneste måde det virker online er ved at vælge kør som administrator, men kan man ikke nøjes med at vælge det en gang således at vista selv kører programmet som administrator hver gang.
Avatar billede apoquedk Nybegynder
13. marts 2007 - 07:59 #1
Hej,

det kan du godt. Højreklik på ikonet og gå ned i egenskaber. Klik på fanen kompabilitet. Der kan du hakke et kryds af så du konsekvent kører programmet som administrator. Det samme gælder BF2142.
Avatar billede klavil Seniormester
13. marts 2007 - 09:17 #2
når jeg højreklikker på ikonet kan jeg vælge flere forskellige ting under kompabililitet, men der hvor jeg kan sætte flueben i kør dette program som administrator under rettighedsniveau, kan jeg ikke sætte en flueben. Hvad skal jeg have aktiveret før jeg kan gøre dette.
Avatar billede koldborg Nybegynder
14. marts 2007 - 11:19 #3
jo du går ud i kontroldpanel og  Administrative Tools og Computer Management og user og højere klikker på den konto du vil slå fra egenskaber og deaktiver denne konto og vupti du kørere som administrator.
Avatar billede koldborg Nybegynder
14. marts 2007 - 11:25 #4
undskyld det misforstod jeg, jeg trode du ville køre som administrator hele tiden
Avatar billede apoquedk Nybegynder
14. marts 2007 - 11:42 #5
jeg tror ikke at der er noget at undskylde. For jeg tror at koldborg har ret. Du skal være administrator på kontoen for at kunne det.
Avatar billede klavil Seniormester
14. marts 2007 - 14:48 #6
vil det sige at jeg ikke kan tilføje den til at BF2 skal starte op under administrator. Når jeg går ind under brugerkonti så står jeg som administrator dog har jeg ikke en logon kode.
Kan jeg lige få det på dansk, da jeg ikke kan finde det du beskriver under kontrolpanel.
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 08:22 #7
men husk lige at administrator er slået fra som default den skal du aktiver først, før du deaktiver den anden konto, jeg kan kun opfordrer andrer til at køre på samme måde, da det ikke giver så mange brugerkontrold problemer. netop fordi du kører som admin....
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. marts 2007 - 08:24 #8
hov jeg har ikke en dansk og kan ikke huske hvad det forskellige hedder på dansk i vista, måske der er andrer der kan hjælpe dig ????
Avatar billede klavil Seniormester
06. april 2007 - 10:17 #9
Hvis jeg vælger at køre som admin så skal jeg vel til at logge på hver gang
Avatar billede klavil Seniormester
14. august 2007 - 18:27 #10
undskylder har glemt spørgsmålet