Avatar billede dulfi Nybegynder
07. marts 2007 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tjekker man om ens computer har bluetooth?

Hvordan tjekker jeg om min computer har bluetooth? Jeg er i tvivl fordi jeg troede at min havde, men eftersom jeg ikke kan finde ud af at aktivere den er jeg kommet i tvivl.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
07. marts 2007 - 13:08 #1
Højreklik på "Denne computer" -> Administrer -> enhedshåndtering . Er der noget med bluetooth der?
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2007 - 13:09 #2
Hvis du har en knap som aktivere trådløst internet.. så er det den samme som aktivere bluetooth.

men højreklik på en tilfældig fil.. vælge "Send til" og se om der står bluetooth:)
Avatar billede dulfi Nybegynder
07. marts 2007 - 13:18 #3
Mange tak skal i have. det var vist desværre mig der var forketrt på den - der var ikke blue tooth mp min computer.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
07. marts 2007 - 13:19 #4
så lidt :)
Avatar billede dulfi Nybegynder
07. marts 2007 - 13:19 #5
Tak igen. hvordan er det nu jeg giver jer point og lukker spørgsmålet?
Avatar billede dulfi Nybegynder
07. marts 2007 - 13:20 #6
hov, det lykkedes vist alligevel
Avatar billede annelisabeth Nybegynder
13. maj 2007 - 15:54 #7
Hej

Jeg har også problemer med blutooth. Jeg har købt ekstra hukommelse til min Nokia 3161 mobil, så vidt så godt. Med til denne lille tingest på 1GB, fulgte en lidt større tingest, som jeg mener skal ind i min pc, det er den kommet. Jeg har hentet programmet
Nokia pc suite. Men det kan ikke finde min tlf. Bluetooth er aktiveret på min mobil. Min pc er trådløs. Der står intet på pc om bluetooth når jeg søger, som ovenover beskrevet.
Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få det til at fungere?

Mange hilsner fra her fra!! :-)