Avatar billede blang-jang Nybegynder
06. marts 2007 - 19:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler spille udstyr i GOD kvalitet. (Rat, speeder, bremse osv.)

Hej.

Jeg prøvede idag at lede efter et/en "Rat, speeder, bremse og gearstang" til bilspil.

Øverst på google, så jeg Logitech :S. Jeg har før mødt visse dårlige ting fra logitech! Skulle det virkelig være det mest populære?

Ved du hvad det bedste er? eller i hvert fald noget der oppe af?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. marts 2007 - 21:03 #1
Logitech ER godt (og populært)
Måske har du været uheldig med nogle af deres billige produkter som heller ikke er særlig gode.

jeg skriver på et logitech keyboard som godt nok kostede 400 kr i sin tid, men til gengæld har holdt i 3-4 år uden de mindste problemer!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. marts 2007 - 21:05 #2
Du har måske set på dette:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232709

Som sagt, kvalitet koster, men dette sæt er virkeligt lækkert, se evt test:

http://www.tweakup.dk/article/1043/dk/
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2007 - 21:20 #3
Avatar billede theseus Nybegynder
07. marts 2007 - 15:01 #4
Har flere gange selv købt rat, Speeder/bremser og de har for mig altid gået alt for hurtigt i stykker :(

Når du spiller med det, skal du fandme være varsom ikke at rykke for hårdt.

Bare et venligt råd, jeg er selv stoppet med at købe den slags af ovennævnte årsag. :(