Avatar billede hans01 Nybegynder
06. marts 2007 - 08:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til vurdering af udlejningsside

Jeg har lavet en udlejningsside www.ferieitalien.frac.dk denne side er tilmedt forskellige udlejningsportaler, samt adwords nu er det sådan at siden modtager en del besøg, men der er ingen forespørgsler på udlejning. kan jeg ikke bede om lidt feedback til forbedring af design brugervenlighed og eller andet.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 08:53 #1
http://www.ferieitalien.frac.dk/Umbrien_villa_pris.htm

Højsæson: 4800 Euro

---------------------------

http://www.ferieitalien.frac.dk/Umbrien_villa_lejekalender.htm

Højsæson: 4800 Danske kroner.

Har også spottet nogle småfejl. F.eks store bogstaver efter punktumer osv. Men det er jo nok ikke det der gør man ikke vil leje.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 08:55 #2
http://www.ferieitalien.frac.dk/Umbrien_villa_kontakt.htm

Det står på dansk. Men din dropdown er på engelsk, og det er knapperne også.

Jeg tror muligvis bare du skal kigge alt tekst igennem på siden og rette det. For hvis man finder for mange af sådanne "fejl" så virker det uprofessionelt
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 08:56 #3
http://www.ferieitalien.frac.dk/booking.php

Engelsk - samt "* Compulsory" , ikke lige et ord jeg kender, plejer man ikke bare at skrive "required" hvis det altså skal stå på engelsk?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 08:58 #4
Den har det også lidt med at skifte sprog selvom man ikke trykker på flagene. Og selvom man så trykker på den danske flag så står menuen på engelsk
Avatar billede hans01 Nybegynder
06. marts 2007 - 09:03 #5
Meget fint jeg går igang med det samme man kan godt kigge sig blind på sdan en side. finder du flere ting såååå hvad med farver design osv
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 09:13 #6
Velkomme til .... i din "film" på forsiden

Tror mest det er stavefejl (slåfejl) samt at noget står på dansk andet på engelsk uden man skifter sprog. Har egentlig ikke noget imod designet
Avatar billede overchord Nybegynder
06. marts 2007 - 10:28 #7
Det er lidt spoejst at have et link til en ekstern side i din venstre menu (Travel direction) maaske burde du i det mindste aabne linket i et nyt vindue fremfor at navigere bort fra din egen side.
Avatar billede hans01 Nybegynder
06. marts 2007 - 11:05 #8
Velkommen overchord det er nok rigtigt det med at åbne linket i et nyt vindue. har du ellers kommentarer til design, tekster, link du mangler eller andet?
Avatar billede overchord Nybegynder
06. marts 2007 - 11:56 #9
Hejsa

Layoutet synes jeg er fint, men der er lidt "sprogforvirring" i menuen hvor den er paa engelsk selvom man vaelger dansk sprog (men booking form er ogsaa paa engelsk). De fleste kan nok godt greje hvilke menuer man gerne vil ind under, men det vil give et bedre indtryk hvis sprogvalget er konskevent hele vejen igennem.
Det eneste andet jeg undrede mig lidt over er listen med links inde under "ground plan". Selve grundplanen er rigtig nyttig og en god ide, men de links der ligger nendeunder virker ikke specielt relevante. Jeg kunne forstaa hvis det f.eks var infomration om Umbria, link til koersels-vejledning, noget om at rejse i Italien osv. Men under alle omstaendigheder ville de nok vaer bedre paa en seperat side saa man har et menupunkt der hedder links f.eks.
Avatar billede hans01 Nybegynder
07. marts 2007 - 12:26 #10
Hej igen mcgoat og overchord jeg har nu ændret en række ting på siden, ka i ikke smide svar så jeg kan takke med et par points. Jeg havde håbet på lidt flere indlæg eller forslag, men det må vel betyde at siden spiller.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
09. marts 2007 - 09:17 #11
Kontakt (Dansk): Welcome to Umbria, Submit Comments, Clear Form.
Leje Priser(Dansk): Springer til Dansk side, men med Engelsk menu.

Ellers tror jeg ikke lige der var mere :)
Avatar billede hans01 Nybegynder
09. marts 2007 - 09:53 #12
Tusind tak for svarene, jeg luser lige alle sprog fejl ud.