Avatar billede lonebiker Nybegynder
05. marts 2007 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lave dette

Hej Hvordan laver jeg min iframe så det bliver som dette (groft skitseret)  www.lonebiker.dk/y.JPG

<IFRAME style="float: left; frameborder="1" src="venstre.htm" width="190px" height="627px" frameborder="1" SCROLLING="no">
    </IFRAME>

<IFRAME style="float: left; frameborder="1" src="venstre.htm" width="190px" height="110px" frameborder="1" SCROLLING="no">
    </IFRAME>

    <IFRAME style=" vertical-align: top;"frameborder="1" src="head.htm" width="770px" height="110px" frameborder="1" SCROLLING="no">
    </IFRAME>
<FONT SIZE="1"><BR><BR></FONT>

    <IFRAME name="body" frameborder="1" src="forside.htm" width="770px" height="627px" frameborder="1">
    </IFRAME>
</div><BR>

Den øverste iframe skulle gerne synke ned til bunden så den næstøverste kan smutte ind over toppen af den første.
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. marts 2007 - 20:44 #1
Kan du ikke bare sætte det ind i en tabel med fire felter?
Avatar billede roenving Novice
06. marts 2007 - 00:34 #2
-- ellers skal du nok rundt om et omkransende relativt positioneret element og absolut positionering af dine iframes !-)
Avatar billede lonebiker Nybegynder
06. marts 2007 - 18:27 #3
old-faithful,  det var lige det der skulle til!!

Smid et svar, så får du points.

MVH
Erik
Avatar billede old-faithful Praktikant
06. marts 2007 - 19:38 #4
Udmærket. Her er mit svar :-)
Avatar billede lonebiker Nybegynder
06. marts 2007 - 20:08 #5
takker!!
Avatar billede old-faithful Praktikant
06. marts 2007 - 20:19 #6
Selv tak!