Avatar billede renard Nybegynder
05. marts 2007 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

User control i label text tag

Hej jeg vil smide en user control i teksten på en label. A la det her:
Text="Cost in *her skal user control stå*"

Hvordan gør man det?

De 2 elementer:
<asp:Label ID="Label6" runat="server" Text="Cost in "></asp:Label>
<uc:currency ID="currency" runat="server" />
Avatar billede snepnet Nybegynder
05. marts 2007 - 23:15 #1
Du sætter den ind efter din label - og så en label til bagefter, hvis der kommer efterfølgende tekst.
Men... Hvis du har et behov for blot at udskrive hvilken type valuta det er - er du nok bedre tjent med at have en alm klasse du kan bruge til den slags, og ikke en ui-kontrol.
Ellers kunne du sørge for at din usercontrol kunne vises en prefixtext.
Mvh
Avatar billede renard Nybegynder
06. marts 2007 - 00:50 #2
Ja, det er selvfølgelig en løsning at skrive det hele efter label :)

Jeg tænkte mere på om man kan skrive/indsætte i fx et labels text-tag... Lidt som '" +  + "'
Avatar billede renard Nybegynder
06. marts 2007 - 08:42 #3
Nå, bare smid et svar Snepnet...
Avatar billede snepnet Nybegynder
06. marts 2007 - 10:31 #4
Kommer her :o)
Du kan ikke tilføje kontroller til .Text på den måde, men du kan self. altid skrive noget html i den.
Mvh