Avatar billede giuliodk Nybegynder
04. marts 2007 - 17:16 Der er 4 kommentarer

medion skærme problemer

hej eksperten jeg har fået problemer med en MEDION TFT SKÆRME.

det er dukket op volume kontrol på skærmet som stå i midten
og der stå soden  ( volume)

det er fra menuen fra skærmet og,ligemeget hvad jeg gjordte og prøvet kan ikke fjernes. har installeret  igen Wiondows vista premium,alle drivere og skærmet driverne. men har ikke hjulpet noget. det har virket ind til nu uden problemer jeg,ved ikke hvad det sker nu da,jeg ikke kan fjerne den volume fælte fra særmet
som kom selfølgelige fra skærmet. er det nogen som har oplevet noget lignede?    Der er 30 på ind til dem som  hjelp mig at løse problemet  .tak
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2007 - 17:19 #1
Du skal fjerne den via. de knapper på skærmen og ikke via. windows.
Jeg kan ikke komme nærmere på hvorledes da jeg ikke kender menu'en på din skærm.
Avatar billede giuliodk Nybegynder
07. marts 2007 - 21:23 #2
det er jeg klare over at,jeg skal fjerne den fra skærme knap men, problemet er at jeg har prøvet 100 gange og kan ikke fjerne den. vil det sige at når jeg forsøge at fjerne den fra skærme knap det forsvinde 5 seconde og med det sammen kom tilbage igen.
og hvis jeg forsøge og skalere ned fra 100 til for eksp: 50 neded folge den sig op til 100 igen. ligemeget hvad jeg gør forsvinde den ikke.

jeg tenke kan, en virus  gå  ind i skærmet og pråvirke den?

eller ved jeg ikke hvad det sket.
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 01:42 #3
så er din skærm defekt, det er set før at eprommen er stået af (mange gange faktisk)
Avatar billede giuliodk Nybegynder
05. august 2007 - 11:43 #4
ok det rigtige noget  tak