Avatar billede egr_sli Nybegynder
02. marts 2007 - 21:27 Der er 1 løsning

generelle spørgsmål ang. smartphones

hej.

Jeg står og overvejer at invistere i en brugt smartphone.
Jeg har kigget lidt på qtek 8310 som fås til ca. 1000 kr. brugt.

jeg er lidt forvirret ang. alt det der med trådløst netværk osv.

På mit gymnasie er der installeret trådløst netværk overalt. Kan jeg så gratis tjekke emails (på hotmail.com) osv. ?

lyder næsten for godt til at være sandt.

Ud over det, kan jeg så også bruge telefonen som en gps, med kort og det hele ?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. marts 2007 - 12:16 #1
lukker