Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. februar 2007 - 23:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

web-service

Hej eksperter

Jeg er super ny på .NET fronten og vil gerne have lidt hjælp.

Jeg har kodet i asp i et års tid og har lært meget, både via folk herinde og folk jeg kender.

Jeg har valgt og kaste mig over en opgave som nok vil være umulig for mig at løse hvos det ikke var fordi jeg har jer kloge mennesker til at hjælpe mig når I har tid ;)

Nå men jeg vil gerne lave en .NET side der kan hente data fra min Counter Strike server og kujnne vise det på min hjemmeside. JEg ved bare ikke lige hvordan jeg skal komme i gang. Jeg ladet mig fortælle at det kræver en web-service til at starte med, men hvordan laver man sådan en?
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2007 - 23:20 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
27. februar 2007 - 23:31 #2
Hvis du kan skrive noget .NET kode som kan hente den pågældende information, så er det
piece of cake at wrappe det i en web service.

Men jeg ved ikke hvor nemt det er at hente information ud fra en CS server.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
28. februar 2007 - 20:40 #3
jeg har ikke kodet i .NET før, jeg har kun læst et par tutorials og lavet øvelserne. Så jeg har ikke så meget erfaring med .NET.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2007 - 03:08 #4
som sagt er det ikke et problem at lave noget kode om til en web service

problemet er at hente den information fra din CS server

har du styr på den del ?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
01. marts 2007 - 13:19 #5
Nej det har jeg ikke, jeg har ikke styr på noget, jeg ved ikke en gang hvrodan en webservice skal se ud generelt eller til mit lille projekt.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
24. juni 2007 - 23:46 #6
Jeg har droppet projektet angående min CS server, så jeg lukker spørgsmålet.