Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
27. februar 2007 - 15:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dell 30" helt i udu?

Hejsa.

Jeg er den heldige ejer af 2 Dell 30" widescreens, men nu er den ene skærm i setup'et begyndt at opføre sig mærkeligt. Det er som om, at der er fejl i grafikken og alt får et grønligt skær. Hvad er galt?

Jeg har vedlagt 2 screenshots af problemet:

http://www.dokkedalpoker.dk/images/Sk%e6rmfejl%20001.jpg
http://www.dokkedalpoker.dk/images/Sk%e6rmfejl%20005.jpg
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 15:06 #1
defekt panel i skærmen, til service med den.
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
27. februar 2007 - 17:43 #2
Okay, nu har jeg hørt alt fra defekt skærm til defekt kabel til defekt grafikkort. Hvad skal jeg mon tro?
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 17:58 #3
defekt kabel kan ikke give den fejl der, alle de skærme jeg har repareret med samme type fejl som den der har været defekt panel.
Avatar billede kogt Nybegynder
27. februar 2007 - 19:43 #4
der er en meget simpel loesning til det problem du staar med...!! saet en anden skaerm til den udgang som den defekte skaerm sidder paa... hvis samme fejl kommer paa "test skaermen" saa er det dit grafik kort som er staaet af..!! hvis ikke, saa skal du sende din defekte skaerm til service...!!!

garanti..??

det er sikkert rigtigt det screem brille skriver... men du kan hurtigt tage en tjekker selv da du har to skaerme... :)
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
28. februar 2007 - 09:58 #5
Har nu testet med forskellige kabler og ved at bytte rundt og ja det må være skærmen. Tak for hjælpen!
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 09:59 #6
det var så lidt.
Avatar billede kogt Nybegynder
28. februar 2007 - 19:16 #7
det var saa lidt.