Avatar billede thomasabcd Nybegynder
27. februar 2007 - 09:41 Der er 3 kommentarer

Adgangskontrol på kodeniveau

Findes der et værktøj, hvor man kan give udviklere rettigheder til bestemte dele af koden og ikke til andre dele? Jeg er begyndt at outsource små dele af et website, jeg er ved at lave. I den forbindelse vil jeg ikke give mine samarbejdspartnere adgang til at se hele koden, men kun den del der er relevant for dem.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
27. februar 2007 - 10:02 #1
Du kan måske styre noget med Active directory grupper.
Ellers kan du måske lave noget med tortoise : http://subversion.tigris.org/
Der kan du lave noget adgangskontrol, så det evt kun er bestemte mapper de har adgang til samtidig med at du har versionsstyring på den kode der bliver lavet.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2007 - 04:37 #2
Det vigtigste må være om du kan få det splittet op i selvstændige projekter.

Hvis du kan det, så kan et normalt source control system eller gode gamle zip & email
løse problemet.

Hvis ikke du kan splitte det op, så er det et problem.
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
16. februar 2008 - 10:19 #3
smid svar begge to