Avatar billede mikkidk Nybegynder
26. februar 2007 - 01:39 Der er 8 kommentarer

error 1316

Jeg har reinstalleret et program, som jeg for et par måneder siden, ikke havde problemer med at installere.
Men nu kommer der følgende meddelelse og installationen bliver afbrudt:

Error 1316. A network error occured while attempting to read the file... osv"

Hvad kan der være galt og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2007 - 02:00 #1
du skal fjerne alle rester af den gamle installation og så først re-installere.
Altså:
1:  afinstaller

2:  kør en reg-cleaner for at fjerne gamle rester http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no33

3:  geninstaller
Avatar billede casablanca Seniormester
26. februar 2007 - 10:27 #2
Men nu havde jeg som det første forsøgt at installere dette program på pc'en efter jeg havde reinstalleret pc'en? Det virker da underligt?? eller hvad?
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2007 - 10:34 #3
prøv alligevel
Avatar billede casablanca Seniormester
26. februar 2007 - 11:11 #4
Gjorde jeg osse og det virkede. Tak skal du have :))
Avatar billede casablanca Seniormester
26. februar 2007 - 11:12 #5
gad vide hvordan jeg giver dig points???? Der plejer da at være en option, hvor man kan gøre det, men den ser ud til at være forsvundet.....
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2007 - 12:24 #6
Du skal hoppe helt ned til venstre -> "greye" / markere mit navn og så trykke på accepter  :o)
Avatar billede hcma Novice
27. februar 2007 - 11:03 #7
er du klar til at acceptere og lukke ??
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2007 - 18:38 #8
hvor bliver du af ????