Avatar billede -salsa- Nybegynder
26. februar 2007 - 01:11 Der er 4 kommentarer

Bluetooth problem i XP

Jeg har en Macbook som jeg kører windows på uden problemer. Denne macbook har indbygget Bluetooth og windows genkender driverene og det hele.

Der er bare et problem. Jeg kan ikke lave nogen bluetooth forbindelse.

Under min netværksforbindelser står bluetooth-forbindelse som afbrudt. Hvis jeg dobbelt klikker på den siger den bare "uventet fejl. kontakt systemadministrator" og ikke andet.

Men der er noget andet der bekymrer mig mere. Alle de steder jeg har prøvet at søge under problemet, står der at der burde være noget der hedder start > indstillinger > kontrol panel > Bluetooth, og herfra skal man så kunne kigge på diverse bluetooth ting. Denne destination har jeg IKKE.

Jeg har intet inde i kontrol panel der hedder Bluetooth????

hvad skal jeg gøre? håber der er nogen der kan hjælpe mig...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
26. februar 2007 - 11:53 #1
bruger du mac driver

for at ens mac virker 100 % under windows skal du ha lacet en mac driver cd. det kan du bla. gøre via BootCamp
Avatar billede -salsa- Nybegynder
26. februar 2007 - 12:10 #2
ja jeg bruger de orginale drivere, og windows har også godkendt driverne. Under enhedshåndtering, der står hele bluetooth molevitten. Problemet er bare at jeg inde i selve kontrolpanel ikke har noget ikon der hedder bluetooth eller bluetooth indstillinger. Og at når jeg klikker på bluetooth fobindelse under netværksforbindelser, så står der bare "uventet fejl..."
Avatar billede dj-ice-weasel Nybegynder
07. marts 2007 - 10:29 #3
har du et bluetooth program til at sende og modtage filer fra bluetooth enheder?
Avatar billede -salsa- Nybegynder
08. marts 2007 - 13:17 #4
nej det har jeg ikk, hvilket program skal jeg have? Men det undrer mig bare at jeg ingen indstillinger i kontrol panel har, det burde jeg da have?