Avatar billede cator Nybegynder
24. februar 2007 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk biliver ikke fundet

Jeg har lige installeret en router netgear (rangemax wpn824.
routeren fungere fint på min stationær og det trådløse virker også fint på min ene bærbar.

Problemet er nu at jeg sætter min nye bærbar til (Acer Aspier). Den fandt til at starte med det trådeløse netværk men jeg kunne ikke komme på nettet... nu har jeg rodet lidt med det og ikke fortaget nogle ændringer på computeren men nu vil den slet ikke finde noget netværk nå jeg slår det trådløse netværkskort til ej heller hvis jeg opstarter computeren med netværkskortet tændt

Hvad kunne der være galt????

Cator
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. februar 2007 - 17:10 #1
Har du ændret ved "Broadcast SSID" indstillinger i routeren? Har du prøvet at tilføje forbindelsen manuelt?
Avatar billede cator Nybegynder
24. februar 2007 - 18:23 #2
nej det har jeg ikke, men den bærbar har jo registrede mit netværk og et hos en nabo  tidliger i dag,  men nu fanger den intet signal. Det er som om at der slet ikke er et netværkskort i computeren. (det er der, og driveren er opdateret:-)

hvis jeg skulle ind og ændre SSID burde den jo ikke have opfanget noget til at starte med??
Avatar billede cator Nybegynder
28. februar 2007 - 22:06 #3
så er problemet løst!!!

Til orientering, hvis andre skulle løbe ind i samme problem, var det netværkskortet der skulle aktiveres!!!!