Avatar billede martin_shearer Nybegynder
23. februar 2007 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke vise siden ?

Hej har brug for lidt hjælpe her.

Jeg er stødt på nogle problemer. i løbet af de sidste par dage, oplever jeg flere gange om dagen at jeg ikke kan få adgang til min side 112-aarhus.dk via IE. både V 6 og 7.

Den står bare og loader hele tiden. Går jeg så ud og slettet mine midlertidlig filer og åbner IE igen, så kan jeg godt få adgang.

Dette gælder ikke kun mig, da jeg har fået en del beskeder fra andre IE bruger om det samme.

jeg har testet siden i Firefox, og her virker det perfekt, får ingen fejl eller lign.

Jeg er hosted ved servage.net, som siger at fejlen ikke ligger ved det. selvom denne fejl kom efter de har ændret nogle ting på deres server for et par dage siden.

Nogen der har nogen som helst ide om, hvad dette kan skyldes

jeg er selv overbevist om at det må være noget i servage.net server opsætning. efter deres server ændring for et par dage siden, fik jeg også en fejl, som de lige ledes sagde ikke havde noget med dem at gøre, indtil de så fandt ud af dette:

I may have found the issue. IE7 and maybe other IE browsers do not like compressed data. I have now turned off apache deflate.

Nogen der har nogen ide om, hvad dette med at jeg skal tømme mine temp for at få adgang til siden, kan skyldes ?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 16:29 #1
Er det PHP-Fusion du bruger som master til din side ?

Siden er utrolig længe om at loade i EI7 men med brug af F5 (opdater) kommer man hurtigere igennem

Jeg tror det ligger i PHP-Fusion programeringen, (hvis det er den der er master)men det er et kæmpe arbejde at finde hvor det er det går galt

Er det PHP-Fusion vil jeg anbefale at opgardere til nyeste version
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
23. februar 2007 - 17:14 #2
Jeg bruger altid nyeste version. og ja det er fusion. men jeg har ikke dísse problemer på fusion sider der ikke er hosted ved servage.net
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
01. marts 2007 - 11:20 #3
lukket