Avatar billede svla Mester
19. februar 2007 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explore 7,0

Hej !

På min Computer benytter jeg Norton Internet Security 2007, og det har fungeret fint.
Nu har opgraderet til Internet EXPLORE 7.0, og fra jeg har gjort dette er min PC'er blevet mærklig langsom.
Ligeledes er den begyndt og lave stopfejl når jeg skanner PC'en med Norton, og især hvis Internet Explore 7.0 er tændt.

Er der nogen som kan hjælpe med en god forklaring ?
Avatar billede sheelac Nybegynder
20. februar 2007 - 12:36 #1
Et svar på dit problem, geninstallere IE7.
Dette gøres simpelt, fjern IE7 fra Tilføj/Fjern programmer i dit kontrolpanel, derefter kører du en gang windows update og ta-daaa, det burde virke.
Men ja, IE7 er stadig under opdatering og er stadig en midlertidig beta version.
Så der findes nogle små bugs gemt i IE7.
Men prøv en gang reinstall og tjek om det virker.
Avatar billede svla Mester
20. februar 2007 - 18:11 #2
Jeg prøver lige og geninstallerer IE7, og regner med det bliver bedre.
IE7 har også på nogle tidspunkter svært ved og hente en side eller skifte til en enden side.

Er det muligt og vende tilbage til den tidligere version, og hvor kan den finddes ?
Avatar billede svla Mester
21. februar 2007 - 16:33 #3
Jeg har afinstalleret IE7, og så var den tidliger version jo tilbage igen, så det med og vende tilbage til den tidligere version er løst.
- Så nu kan jeg jo forsøge med og installere IE7 igen og så se hvordan det går denne gang.
Jeg tror jeg klarer mig.
Til sheelac, læg et svar til point.
Avatar billede sheelac Nybegynder
21. februar 2007 - 18:27 #4
Så lidt ! ^^
Avatar billede svla Mester
21. februar 2007 - 22:00 #5
Tak for hjælpen du fik mig lidt igang.
Avatar billede sheelac Nybegynder
22. februar 2007 - 00:07 #6
altid til tjeneste