Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
17. februar 2007 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Panasonic dvd player SC-HT80 vil ikke afspille Dvder :S

hej jeg har for nogen tid siden fået et Panasonic dvd player SC-HT80 gratis fordi dem der havde den skulle have noget nyt , jeg var glad og tog det med hjem , satte det op og smed en Dvd i så kom det "this type of disc cannot be played please insert a diffrent one" og det gør den med alle mine orginale Dvder , jeg tænkte det var da imbofantasik! så tog jeg en gammel brændt backup dvd så ville den afspille , hva sker der lige for den DvD afspiller ?

MVH Rene

ville give mere end 200 hvis jeg kunne :)
Avatar billede screem_brille Novice
17. februar 2007 - 16:28 #1
landekode problem ?
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
17. februar 2007 - 16:44 #2
ved jeg ikke :S jeg er en dør til sådane ting ..
Avatar billede japping Nybegynder
17. februar 2007 - 18:28 #3
Jeg tror det er et landekode problem. Se dette link, hvor din dvd maskine er listet:

www.chiptech.dk/download/chiptech/dvd.htm+Panasonic+dvd+player+SC-HT80&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk&lr=lang_da" target="_blank">http://209.85.135.104/search?q=cache:7OlMV4Ok6lUJ:www.chiptech.dk/download/chiptech/dvd.htm+Panasonic+dvd+player+SC-HT80&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk&lr=lang_da
Avatar billede japping Nybegynder
17. februar 2007 - 18:35 #4
Avatar billede screem_brille Novice
17. februar 2007 - 18:51 #5
hvis det er et landekode problem, kommer der her et svar.
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. februar 2007 - 08:14 #6
De fleste dvd-afspillere kan nulstilles, så de kan spille alle regioner. PÅ nogle skal man gøre det hver gang man skifter til en ny region.

Har fundet et "hack" til din model her:
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Panasonic+SC-HT80