Avatar billede drop Nybegynder
15. februar 2007 - 15:08 Der er 5 kommentarer

Webbaseret løsning

Hej

Vi har brug for en netbaseret løsning til at holde styr på div. aftaler.

Idag bruger vi et excelark med de forskellige dataer. Man skal kunne søge på navn, aftale nr., antal vare, post nr., slags vare, aktiveret kunder, kunder afventer. Idag er vores liste bestående af ca. 1000 kunder og der er flere steder internt som eksternt der bruger arket.

Løsninger skal kunne håndtere at der er begrænset adgang for nogle og fuld adgang fra andre ydermere skal det kunne håndtere muligheden for at flere arbejder samtidig.

Hvis i har brug flere info for en vurdering skriv endlig
Avatar billede areon Nybegynder
15. februar 2007 - 15:18 #1
Hej Drop,
Vi vil gerne assistere med opsætning af et CRM system til jer som i kan tilgå fra nette indeholdende ovenstående og mange andre muligheder..

Send mig venligst en mail med oplysninger på sorensen@orangeweb.dk eller kontakt mig på skypen "thomassorensenbg".

Mvh
Thomas Sørensen
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. februar 2007 - 16:07 #2
Hej

Du skal da endelige også være velkommen til at kontakte mig, vi laver special løsning og kan godt være behjælpelig med at lave et system der kan det i skal bruge, med de fleste CRM systemer vil i få en masse med i ikke kan bruge. Det kan man vælge at kalde en gratis bonus eller man kan kalde det overflødig støj, jeg foretrækker et system der kan det som det skal kunne og ikke mere, og det kan vi levere.

Mvh
Mikkel Christensen
e-mail: mail@mc-solutions.dk
msn: ekimrebyc@hotmail.com
tlf: +45 70 220 627
Avatar billede bjawnie Nybegynder
15. februar 2007 - 17:37 #3
Hej,

Jeg har før lavet lignende løsninger og giver gerne et tilbud på jeres projekt. Hvis I er interesserede er I velkommen til at kontakte mig gennem www.decode.dk.

Mvh Bjørn Fridal
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
16. februar 2007 - 14:40 #4
Hej,
Jeg har et system klar der med få tilrettelser kan bruges til jer. I kan kontakte mig på info@bjsolutions.dk

I kan ligeledes se referencer på bjsolutions.dk

Med venlig hilsen
Brian Johansen
Avatar billede badal Nybegynder
16. februar 2007 - 18:14 #5
Jeg har tidligere lavet et tilsvarende system. Kontakt mig på badal95@hotmail.com