Avatar billede dalmik Nybegynder
15. februar 2007 - 11:36 Der er 5 kommentarer

Måle flere linjer på en gang

Jeg har flere paralelle linjer med forskellig længde, hvor jeg skal have målt samlet længde.

Findes en kommando so måler alle på en gang, eller er der kun mulighed for at måle en linje ad gangen?
Avatar billede kirstineka Nybegynder
15. februar 2007 - 11:42 #1
skriv "list" på komandolinjen og tryk enter - nu kan du pege på de linjer du ønsker oplysninger om (bl.a. lag, længde, position, arealer), så kommer der en tekstboks med oplysninger og alle linjerne.
Avatar billede dalmik Nybegynder
16. februar 2007 - 10:01 #2
Tak for svaret. Men det jeg har brug for er en kommando som laver beregningen samtidig, så jeg ikke behøver lægge længderne sammen manuelt.
Findes sådan en kommando?
Avatar billede kirstineka Nybegynder
16. februar 2007 - 10:11 #3
Det tror jeg ikke der gør, men jeg kan da ikke afvise det
Avatar billede dalmik Nybegynder
20. februar 2007 - 13:24 #4
Har endnu ikke fået svar på spørgsmålet, da jeg har brug for en kommando, der laver beregningen selv, og ikke kræver at jeg selv lægger måske 45 længder sammen manuelt.
Avatar billede dla Praktikant
31. marts 2008 - 16:10 #5
Download filen TLEN:LSP, den gør præcis hvad du efterspørger:

http://www.turvill.com/t2/free_stuff/