Avatar billede maggie22 Nybegynder
14. februar 2007 - 23:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Flere MB til RAM?

Jeg kører for tiden et spil der hedder: Neverwinter Nights 2. Jeg har en AMD Athlon 64 Processor, 3400+ 984 MHz, 512 MB RAM, wim XP prof. Graf-kort: Geforce FX 5500 OG JEG HAR OPDATERET MIN DRIVER!!! Mit spil lacker UTROLIGT meget, men det kan SAGTENS kører andre NYERE spil!??? Kan man "tildele" nogle flere MB til Rammene, så det ikke hakker så meget??? (Jeg så en gøre det med hans film, fordi hans film hakkede i det når han så dem på puteren) Jeg har 87,9 GB at tage fra.....

PS!!!! Jeg er en NYBEGYNDER! (Næsten)

PLEASE HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 23:16 #1
du har en harddisk med 87.9 GB ledig plads, du kan godt tildele pagefilen noget mere, men vil ikke hjælpe, du bør helt klart invistere i mindst 512MB ram til maskinen, 512MB er alt for lidt, minimum 1GB i alt, og gerne mere.
Avatar billede maggie22 Nybegynder
14. februar 2007 - 23:17 #2
ok... hvordan tildeler jeg mere??? Og hvor???
Under "Enhedsstyring"??? Og HVORDAN?
Avatar billede maggie22 Nybegynder
14. februar 2007 - 23:19 #3
hvormeget koster de Xtra RAM og er de nemme at sætte i???? Jeg kan se 3 åbne "slots" til dem.... Er det så bare at sætte dem i, koble et stik et eller andet sted hen og installere en eller anden cd og så er det det???
Avatar billede maggie22 Nybegynder
14. februar 2007 - 23:21 #4
LOL! (UPS!!!) På bagsiden af spillet stå der under systemkrav: Processor: 2,4 GHz.... Har det noget at sige om det hakker og hjælper det med flere RAM??? Eller kan man også købe GHz???????? (Jeg sagde jo jeg er NYBEGYNDER!!!)
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 23:29 #5
1 ingen grund til så stor brug af store bogstaver (det svarer til at råbe).

2 vi skal lige have fundet ud af hvilket bundkort du har før vi ved hvilke ram du skal købe

3. med kun 512MB ram, vil en forøgelse af pagefilen ikke hjælpe i spil.
Avatar billede maggie22 Nybegynder
15. februar 2007 - 20:50 #6
Sorry.... hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort jeg har?????
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 09:32 #7
Avatar billede maggie22 Nybegynder
16. februar 2007 - 17:04 #8
Øh... Jeg bliver sendt til denne web adr: http://searcherslinkz.com/look.php?aff=8131&subaff=1312&qq=poker

Hvad skal jeg lede efter????
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 17:08 #9
fisk ? det er ikke der jeg ender når jeg trykker på linket, så der er muligvis noget snavs på din computer :O
Avatar billede maggie22 Nybegynder
16. februar 2007 - 17:15 #10
det skulle ikke undre mig.... jeg kører lige en ad-aware...
Avatar billede maggie22 Nybegynder
19. februar 2007 - 07:36 #11
hmm. har kørt både virus og adaware... Jeg bliver stadig sendt derhen...