Avatar billede hyanen Nybegynder
14. februar 2007 - 15:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Session blive

Hvordan får jeg en session til at blive på computeren selvom jeg går væk fra min hjemmeside

eller for det til at ligne at det er en anden hjemmeside der har sat den?
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 15:58 #1
Din Session bliver oprettet på serveren der hvor din hjemmeside er.. derfor kan du ikke overføre den til en anden hjemmeside som ligger på en anden server.

Du kan gemme en cookie.. eller spise den.
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 15:59 #2
og en cookie kan du godt "få til at ligne at en anden har sat den"

men du kan ikke rigtig bruge det til noget.
Avatar billede hyanen Nybegynder
14. februar 2007 - 16:00 #3
Okay vidste jeg ikke :)
Avatar billede plx Nybegynder
14. februar 2007 - 16:04 #4
Dit session id burde browseren nok huske, selv om du går væk fra siden. Det er først når browseren lukkes, at den ikke længere husker dit id
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 16:08 #5
plx >> tildels, men du kan ikke se den Session fra en anden server.
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 16:09 #6
tror mere det er et id til din session på serveren så den ved hvilken session der tilhører hvem.