Avatar billede don-c Nybegynder
14. februar 2007 - 00:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Understøtter det OpenAL

Hey.. jeg ville bare høre om nogen vidtse om mit onboard lydkort understøtter OpenAL? Jeg har et ASUS A8N-E motherboard, og kan ikke få sorround sound til at virker i nogle spil :( men i film virker det fint... Men mit spg er. Understøtter ASUS A8N-E onboard lydkort, OpenAL? :)

På forhånd tak.
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 09:06 #1
Der er understøttelse ja, men kortet virker ikke optimalt med omtalte.
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 09:12 #2
Hmm - tror sgu jeg trækker det tilbage. Ser ud til dette kun findes på decideret lydkort.
Avatar billede don-c Nybegynder
14. februar 2007 - 11:10 #3
så det ser ikke ud til der er OpenAL på dette kort?...men hvad så med X-Fi XtremeGamer fra creative.. er der OpenAL understøttet på dette kort? :)
Avatar billede don-c Nybegynder
14. februar 2007 - 11:24 #5
1000 tak for det mester! :D smid et svar! :)
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 11:25 #6
Så gerne ;D

Ha en god dag
Avatar billede don-c Nybegynder
14. februar 2007 - 11:57 #7
tak i lige måde :)