Avatar billede el_morten Nybegynder
13. februar 2007 - 23:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computeren kommer med fejl i KERNEL32.dll

Hej
Jeg har lige fået ny computer, men der har været nogle fejl her de første dage. Bl.a. en diskfejl. Systemet kørte en scandisk og nu kører det igen. Jeg har så haft problemer med at køre to skærme på grafikkortet og jeg har derfor prøvet at skifte kortet ud med et andet et par gange, uden resultat.
Mit egentlige problem er så at jeg før diskfejlen, installerede SecondLife (http://www.secondlife.com/), og det kørte som det skulle. Nu, efter diskfejl og skiften rundt på grafikkort (det er stadig det samme gfx-kort der sidder i som da jeg installerede SecondLife) virker det ikke mere. Samtidig virker Quiktime ikke og heller ikke afspilning af videoer i Windows Media Player og flash-animationer i browsere hakker forfærdeligt.

Hver gang jeg prøver at starte Quicktime eller Second Life får jeg følgende fejl (f.eks. for Quicktime):
QuickTimePlayer.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet
Procedureindgangspunktet MakeCriticalSectionGlobal blev ikke fundet i DLL-biblioteket KERNEL32.dll

Hvad hulen betyder det???

Jeg har alle opdateringer for Windows xp og den nyeste DirectX, samtidig har jeg kørt SFC /SCANNOW som der bliver snakket om i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/401112
Men det virker ikke?? HJÆLP! Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede halifax Nybegynder
14. februar 2007 - 02:10 #1
plever samme fejl om "Procedureindgangspunktet" med forskellige programmer Begyndte efter opdatering til IE7 + de seneste fra Microsoft update.

For - måske - at komme lidt på sporet af, hvad det drejer sig om kan du se denne danske MS artikel
http://support.microsoft.com/kb/888162/da

der ganske vist ikke er om just dine programmer.
Lav en Google-søgning på ordet Procedureindgangspunktet lus evt. andre udtryk, du vil føje til søgningen. Der findes en del om det "derude".
Avatar billede el_morten Nybegynder
15. februar 2007 - 09:21 #2
Hm.. det hjalp ikke. Jeg fandt ikke noget jeg ikke allerede har gjort.
Avatar billede el_morten Nybegynder
22. februar 2007 - 22:46 #3
Jeg geninstallerede Windows, samt satte andre RAM-blokke i, da jeg hørte at det evt. kunne være derfor. Den kører fint nu.
Tak for din kommentar halifax, men den hjalp mig desværre ikke.