Avatar billede abrakadabra Nybegynder
13. februar 2007 - 14:14 Der er 2 kommentarer

Overflytning af Outlook i forbindelse med ny udbyder

Jeg skal flytte min arbejdsgivers hjemmeside til en ny udbyder, og har i den forbindelse et spørgsmål:
Alle virksomhedens medarbejdere kobler deres Outlook op på virksomhedens Exchange Server. Er jeg dermed fri for at sætte medarbejdernes e-mail konti op med den nye udbyders Outlook informationer?
Avatar billede screem_brille Novice
13. februar 2007 - 14:33 #1
hvor er exchange serveren hosted ? lokalt eller også ved den udbyder ?
Avatar billede jonas-i Nybegynder
17. februar 2007 - 20:52 #2
Hvis de har deres egen exchage server så ja, det eneste du skal huske i forbindelse med flytningen af hjemmesiden er at mx-recorden så ikke må ændres da den højst sansynlig peger på deres exchange eller et spam filter inden deres exchange.