Avatar billede koxxx Nybegynder
13. februar 2007 - 00:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se ekstern harddisk

Hejsa

Jeg har lige lavet en frisk installation af XP med SP2. EFter installation kan jeg ikke se min eksterne harddisk, den er fint installeret og ingen fejlmeldinger er kommet.

Kan heller ikke se den i Administrer -> Diskhåndtering???

Kan i hjælpe.
koxxx
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2007 - 00:17 #1
er der noget som kunne indikerer at der burde være en HDD.

i så fald klik på denne venstre kolonne og vælg "initialiser disk"  så burde du kunne se den.
Avatar billede koxxx Nybegynder
13. februar 2007 - 00:42 #2
Jeg har smidt den i computeren nu. Men nu beder den mig om at formatere den, er det nødvendigt da jeg har en masse ting på disken som skal gemmes?
Avatar billede matcho Nybegynder
13. februar 2007 - 00:51 #3
Prøv og sæt den i den eksterne igen tag usb stik ud,gå i enhedshåndtering og fjern alle usber genstart,sæt stikket i og se om den ikke finder ny hardware.
Avatar billede koxxx Nybegynder
13. februar 2007 - 01:19 #4
Nu kan den fint se disken, men vil stadigvæk have jeg formaterer den!!!
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2007 - 08:06 #5
Du har sikkert mistet din filtabel - den kan muligvis gendannes med TESTDISK http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2007 - 22:34 #6
Stadig problemer ??
Avatar billede koxxx Nybegynder
06. december 2007 - 14:29 #7
lukket
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2007 - 15:01 #8
Hvad var løsningen??
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2007 - 15:42 #9
ja det kunne da være interessant at vide....  ?