Avatar billede haas Nybegynder
11. februar 2007 - 15:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg sælge denne computer for?

Jeg vil gerne sælge min "gamle" computer, men er i tvivl om hvad jeg kan tage for den. Der medfølger både skærme, mus/tastatur og printer.
Specifikationerne for den er som følger:

2x 17" Sony X73 fladskærme (sorte),
Logitech Cordless Desktop MX (mus/tastatur),
Lian Li PC61 kabinet (sort),
Asus P4P800 bundkort,
P4 (FSB 800MHz) 2.4GHz CPU,
1024MB DDR Ram,
200GB harddisk (fordelt på 3 harddiske, herunder 2 SATA-HD'er),
Matrox P650 grafikkort med 2 DVI-udgange,
Plextor DVD-brænder (+/-),
Plextor DVD-ROM,
Belkin 54G trådløst netkort og
HP PSC 1210 printer (printer/scanner/kopimaskine).

Det hele kører stadigvæk perfekt og der er ingen ridser på skærme/kabinet mv. Det eneste (læs: eneste) er opladeren til Logitech-musen som er blevet lidt slidt.
Der er forresten sorte fronte til alle drev, så kabinet stadig ser flot ud :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
11. februar 2007 - 16:15 #1
Du skal nok lukke denne og bruge http://www.eksperten.dk/spm/761920 i stedet - Man må ikke have flere ens sprøgsmål ;)
Avatar billede haas Nybegynder
11. februar 2007 - 19:01 #2
Hovsa. Vidste ikke, at dette spørgsmål blev oprettet. Jeg fik en fejlmeddelse omkring, at titlen skulle være bedre. Jeg lukker.
Avatar billede haas Nybegynder
11. februar 2007 - 19:01 #3
Et svar.