Avatar billede tand Seniormester
11. februar 2007 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til start på ftp.servage.net

Jeg beder om hjælp til min første oploadfil på "Servage net."
Jeg har meldt mig til og fået en e-mail med brugernavn og password.
Men når jeg går ind på Servage.net og derefter indtaster mit brugernavn og password fortæller den mig at jeg ikke kunne logge mig på ftp server med det brugernavn og adgangskode.??
Jeg gør nok noget forkert, det kan være jeg skal ind og oprette noget først ???
Hvis der er en der gider at fortælle mig hvordan jeg gør på dansk vil jeg bluive meget glad.
Avatar billede Bjarne Novice
11. februar 2007 - 14:39 #1
Gå ind i FTP Accounts > Add Account, og opret en ftp-konto. Derefter skal du have fat i en ftp-klient, hvor du taster oplysningerne ind. Eller prøv ftp.servage.net" target="_blank">ftp://brugernavn:adgangskode@ftp.servage.net (erstat brugernavn og adgangskode med det du valgte da du oprettede ftp-kontoen).
Avatar billede tand Seniormester
11. februar 2007 - 15:02 #2
Tak for det hurtige svar. bjarne, den skulle bare have en ny brugernavn og password, det var jo det du skrev.
Avatar billede Bjarne Novice
13. februar 2007 - 17:40 #3
Selv tak.