Avatar billede jebo Novice
11. februar 2007 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan accepterer jeg svar på mit spørgsmål ?

Jeg er i tvivl om, hvordan jeg accepterer et modtaget svar på mit spørgsmål ?
Er der forskel på, om der er kommet en kommentar eller et svar på mit spørgsmål ?
Hvordan fjerner jeg et spørgsmål, jeg selv har stillet ?
Jeg har læst info, men har ikke fundet relevant svar.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 11:00 #1
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2007 - 11:14 #2
Du kan kun acceptere et svar - Ikke kommentarer.
Avatar billede jebo Novice
11. februar 2007 - 11:19 #3
Kommentar til Huset: På hjemmesiden, som dit link peger på, er der en forklaring på, hvordan jeg besvarer et spørgsmål. Der står sådan: "Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.

Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg.

Jeg finder ikke mulighed for at gøre, som det er beskrevet. Kan du forklare, hvordan jeg skal gøre ? Jeg kan ikke finde noget sted, hvor jeg kan vælge Accepter eller Afvis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2007 - 11:39 #4
Kommentar: mugs
11/02-2007 11:14:33 Du kan kun acceptere et svar - Ikke kommentarer.
Avatar billede jebo Novice
11. februar 2007 - 11:48 #5
Tak for svar / kommentar fra Huset. Bør have point for ulejligheden. Har læst og forstået.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 13:12 #6
Du har selv taget point ;D
Spørgsmål om brug af Eksperten tager vi heller ikke point for.

Du fandt løsningen, og det er det der tæller.