Avatar billede abrjonline Nybegynder
11. februar 2007 - 01:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

spg til programmering sammen med sms/mms service

Er de nogel der ved om det er muligt at lave et system som kommunikere med sms/mms sådan at man kan side og modtage nogle ting via SMS evt bag ved sin computer og så ændre lidt i det der bliver modtaget og så smide det direkte på sitet?

Evt noget med at man sender en sms/mms til et bestemt telefon nummer eks 1214 eller 22222233 eller sådan noget og så bliver det smidt i systemet manuelt bagefter?
Hvis nogle har erfaringer så skriv endeligt
Avatar billede coderdk Praktikant
11. februar 2007 - 02:39 #1
Har brugt www.unwire.dk med stor succes. Det er dem der bruger 1231 blandt andre. Fungerer fint til både at sende og modtage SMS. De har et dejligt nemt API. De er dog lidt dyre.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. februar 2007 - 02:40 #2
Dette har da i øvrigt ikke så meget med søgemaskiner at gøre? :)
Avatar billede abrjonline Nybegynder
12. februar 2007 - 00:53 #3
hvad går de ud på www.unwire.dk ?
Avatar billede coderdk Praktikant
12. februar 2007 - 02:12 #4
Hvad de går ud på? De tilbyder SMS-løsninger :) Betaling, overtaksering osv.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
14. februar 2007 - 22:45 #5
hvad er API
Avatar billede abrjonline Nybegynder
14. februar 2007 - 22:49 #6
?
Avatar billede coderdk Praktikant
15. februar 2007 - 00:09 #7
Application Programming Interface. Så man kan snakke med SMS-systemet fra f.eks. PHP, C# osv.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
19. februar 2007 - 18:51 #8
okay lige det jeg skal bruge tak.... kan du ikke smide svar s du kan modtage?
Avatar billede coderdk Praktikant
20. februar 2007 - 21:44 #9
Ok, sorry, mit net har været nede siden i søndags :(