Avatar billede simonsenpq Nybegynder
09. februar 2007 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Updating the Address Book" nej, ikke igen i dag!

Outlook opdaterer min firma-adressebog hver dag. Da vi er ret stort firma tager det omkring ½ time hver gang, og det tager relativt mange processorressourcer.

Jeg har ikke brug for at min adressebog er 100% opdateret - en gang om måneden ville være fint nok for mig. Jeg har kigget i samtlige menuer, men kan ikke finde nogen indstillingsmuligheder for dette. Kan jeg ændre på det? - evt. i registreringsdatabasen et sted?
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. februar 2007 - 14:48 #1
Jvf. artikle på http://support.microsoft.com/kb/841273 så kan tiden mellem synkroniseringen sættes af din Exchange admin.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
11. februar 2007 - 22:49 #2
Der ser ud til, at man først er nødt til at inaktivere den automatiske download for derefter at opsætte manuel download. Jeg havde håbet, at det bare var en værdi et sted, der skulle ændres. Men så blev jeg da lidt klogere...

Christian, det var svar nok for mig. Vil du give et svar?
Avatar billede kedde65 Praktikant
12. februar 2007 - 06:23 #3
Et svar :-)

/Christian
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
12. februar 2007 - 08:13 #4
Tak for hjælpen