Avatar billede farout Nybegynder
04. februar 2007 - 14:54 Der er 1 kommentar

maxtor mega langsom efter vista install

nogen der har prøvet følgende, og har en ide om en løsning?

opgradering fra XP home til Vista Ultimate på Dell Dimension 3400HT 1GB osv.
jeg har 2 stk HD nr 1 SysDisk WD 74GB(10.000rpm modellen) på Sata 0 der fungere fint,
og nr 2 FilDisk Maxtor diamondmax på 200GB på Sata1 og maxtoren er mega langsom, det tager eksempelvis ca. 5 minutter at loade et billede.

begge HD virkede fint i XP, nogen ide'er?
Avatar billede farout Nybegynder
04. februar 2007 - 15:48 #1
Fandt den hos Intel
man skal bruge RAID/AHCI Software - Intel® Matrix Storage Manager [IATA621.EXE] den ligger hos Intel.