Avatar billede bogidk Nybegynder
01. februar 2007 - 00:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kommet til at slette tabel i phpmyadmin - HJÆLP

Hej, jeg er ny indenfor phpmyadmin og har siddet og rodet lidt med det ude på mit arbejde og kom til at slette en tabel fyldt med rækker, som bliver brugt af vores kunder, til at logge ind på deres konto. Er det muligt at "genskabe" denne tabel? Jeg er meget grøn på dette område, så jeg vil virkelig give mange point for at få hjælp og det haster meget.

Jeg har nogle forms og dbconn.php som jeg er villig til at vise til den der kan hjælpe mig, så det kommer til at køre igen. Jeg har ikke selv programmeret det, men er ansvarlig for det nu, selvom jeg kun er elev og jeg er virkelig på herrens mark.

Endelig sig til hvad I skal bruge og jeg vil finde det frem.
Avatar billede madeindk Nybegynder
01. februar 2007 - 00:06 #1
Det er noget rigtig snavs det du har fået lavet kan jeg forstå. Men jeg tror desværre ikke det er muligt at genskabe dine dataer, medmindre der ligger en backup et sted. Hoster i ude eller er det jeres egne servere siderne ligger på?
Avatar billede bogidk Nybegynder
01. februar 2007 - 00:12 #2
Vi hoster ude hos dandomain :-/ Men jeg mener ikke der bliver taget back up af det. Jeg har kigget på localhost og synes ikke der ligger noget back up der heller :-( Jeg kan godt finde ud af at indsætte rækker (oprette nye kunder)m.m. Men jeg kender ikke alle indstillingerne hvis jeg skal oprette databasen fra bunden. Hvis der er en der er en haj til det, kan jeg give alle oplysninger m.m. Jeg skal nok selv indsætte rækkerne igen. Jeg vil gerne give 100 kr af min usle elevløn for det også. Vil gerne have det op at køre, før dem på min chef finder ud af hvad jeg har lavet, hehe!!! :-(
Avatar billede madeindk Nybegynder
01. februar 2007 - 00:17 #3
Jeg håber du finder hjælp et sted. Jeg ved desværre ikke hvad jeg skal gøre når jeg ikke sidder med det i mine egen hænder, men kan vel intet end at ønske dig RIGTIG MEGET held og lykke - jeg er selv i lære i et forholdsvis stort firma og hvis jeg fx. var kommet til at slette vores opgavesystem eller noget i den stil, havde jeg nok siddet med et blodtryk der lå langt over det normale og tændt en ny smøg hvert 5. minut, evt. taget livet af mig selv ;-) Ej pjat - det er ihvertfald noget rigtig snavs.

Men held og lykke... Du må gerne lige poste din løsning og din chefs mening hvis det ikke lykkedes! :(

/madeindk
Avatar billede bogidk Nybegynder
01. februar 2007 - 00:22 #4
Tak for dine pæne ord :-) Jeg skal nok poste løsningen som jeg forhåbentligt får herindefra :-) Indtil da vil jeg fortsætte med at sidde og stirre ind i skærmen med et barberblad mod mit håndled og en smøg i munden, hehe :-/
Avatar billede bogidk Nybegynder
01. februar 2007 - 09:51 #5
Problemet er løst. Ringede til vores hostmaster, som havde backup af tabellen :-) Hold kæft hvor fik jeg en forskrækkelse for livet :-)