Avatar billede srigger Nybegynder
31. januar 2007 - 16:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Banner til spejder hjemmeside

Hej

Jeg søger en som kan lave et banner til en hjemmeside jeg er igang med at lave omkring et spejderløb.

Krav:
Symboliser spejder/spejderløb.

Der skal stå "Sjok - Det ultimative spejderløb" et sted på banneret.

Baggrundsfarve hvis banneret ikke er i fuld størrelse: #ECE6BD

Størrelse: 775px x 125px.

Der ligger billeder fra løbet på denne hjemmeside: www.dds.dk/bro/sjok/billeder

Hjemmesiden som banneret skal bruges på ligger her:
www.test.z-design.dk

Jeg kan desværre ikke give penge da jeg laver hjemmesiden gratis, så vedkommende må nøjes med point herinde.

Håber at nogle kan hjælpe mig med dette.

Mvh
Kenneth
Avatar billede wandahl89 Nybegynder
31. januar 2007 - 20:50 #1
Hej Kenneth!

Har forsøgt mig her:

http://peecee.dk/?id=25824

Der kommer et andet op senere, har bare lige nogle ærinder, men regner med at det andet er oppe inden længe :)
Avatar billede wandahl89 Nybegynder
31. januar 2007 - 20:50 #2
Hej Kenneth!

Har forsøgt mig her:

http://peecee.dk/?id=25824

Der kommer et andet op senere, har bare lige nogle ærinder, men regner med at det andet er oppe inden længe :)
Avatar billede srigger Nybegynder
31. januar 2007 - 20:57 #3
Hej wandahl89 det ser godt ud glæder mig til nogle flere udkast
Avatar billede srigger Nybegynder
31. januar 2007 - 21:07 #4
Jeg vil gerne se nogle flere udkast inden jeg bestemmer mig for hvilket det skal være
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. februar 2007 - 09:06 #5
Avatar billede srigger Nybegynder
01. februar 2007 - 15:36 #6
Jeg skal nok sige til når jeg har fundet det udkast jeg bedst kan lide
Avatar billede srigger Nybegynder
02. februar 2007 - 10:23 #7
Hvis det er muligt vil jeg gerne have PSD fil eller den fil som banneret er lavet udfra
Avatar billede srigger Nybegynder
04. februar 2007 - 15:27 #8
Bill20 kan ikke så godt lide det horn der er i venstre side og de billeder du har brugt skal være nogle billeder hvor det ikke er møde, altså der skal ske noget på billedet
Avatar billede srigger Nybegynder
04. februar 2007 - 15:27 #9
Bill20 kan du ikke prøve at få præmien den der stav ind i stedet for hornet
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. februar 2007 - 11:45 #10
Avatar billede srigger Nybegynder
05. februar 2007 - 13:02 #11
Kan du ikke sætte billede effekten på igen som der var i det først udkast ?
Er det et vandmærke du har sat på billedet ?
Er det muligt at få PSD filen hvis jeg acceptere dit udkast ?
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. februar 2007 - 13:47 #12
jo det kan lade sig gøre, (det er et "vandmærke".)

har prøvet med lidt skygge ved billederne.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/759644.html
Avatar billede srigger Nybegynder
05. februar 2007 - 14:31 #13
Du havde lavet noget med noget bevel på det først udkast det var fedt men det kan jeg selv lege lidt med bare jeg kan få psd filen så hvis du vil have nogle point så lav et svar
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. februar 2007 - 15:00 #14
yes, eller må du jo lige vende tilbage. :)

*Bill
Avatar billede srigger Nybegynder
05. februar 2007 - 15:39 #15
kunne jeg få PSD filen så jeg kunne lege lidt videre med det selv ?
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. februar 2007 - 16:33 #16
Avatar billede srigger Nybegynder
05. februar 2007 - 18:06 #17
Lige et sidste spørgsmål hvad hedder den font du har brugt for jeg kan se at jeg ikke har den ?
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. februar 2007 - 20:11 #18
den hedder: BranchingMouse Becker.