Avatar billede devilinheaven Nybegynder
30. januar 2007 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lave spejl af windows styresystem, så den kan gendannes

Hvad skal jeg bruge for at lave et spejlbillede af min windows. Jeg vil gerne kunne smide enten en cd eller en diskette i min pc og så få pcen gendannet til som den var da jeg oprettede spejlet hvis nu der skulle gå ged i det, så hvilket program og hvilke ting skal jeg bruge for at få det til at virke
Avatar billede osborne Nybegynder
31. januar 2007 - 13:43 #1
Jeg tror du hellere skulle spørge i kategorien "Eksperten : Spørgsmål & Svar : Styresystemer :: Workstation :: Windows XP". Dennne kategori du har postet i handler om 3D computergrafik.

PS. Jeg ved jeg ikke så meget om det men er der ikke et program der hedder Ghost der bruges til den slags.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
31. januar 2007 - 13:53 #2
Du kan lave en ASR recovery, så må du bare ikke lave nogen hardware ændringer!! Funktionen ligger i windows ntbackup.
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
23. marts 2008 - 11:25 #3
tak.. kommer en af jer med et svar?
Avatar billede osborne Nybegynder
23. marts 2008 - 14:04 #4
Her er mit
Avatar billede overloaded Mester
23. marts 2008 - 14:16 #5
Avatar billede osborne Nybegynder
23. marts 2008 - 14:22 #6
sorry .. igen