Avatar billede akilleuz Nybegynder
30. januar 2007 - 10:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af scripts ud fra C#

Hej

Jeg har fundet et program som er kodet i C# på nettet, og vil geren have lavet en asp.net hjemmeside der kan det samme som programmet.

Jeg har engang fået det konverteret, og det burde være lige til, men kan desværre ikke selv, og har mistet mine filer.

Er der nogen der kan være behjælpelige med at konvertere det, eller hjælpe med at lave et nyt?

Det programmer skal kunne, er ved hjælp af "knapper" på en hjemmeside, skal det kunne sende binærekoder ud ved hjælp af compotrten eller printerporten.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Thomas
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
30. januar 2007 - 14:36 #1
hvad er det for en code:
Avatar billede akilleuz Nybegynder
30. januar 2007 - 15:51 #2
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
30. januar 2007 - 16:37 #3
Jeg tror ikke jeg har tid til at skrive det for dig men du skal i webprojektet oprettet reference til dll'ne fra det opreindelige projekt.
Der efter skal du se på de kontroller som er brugt i form1.cs og lave noget lignende på et website.
Avatar billede akilleuz Nybegynder
31. januar 2007 - 16:15 #4
Okay tak.

Ejg har desværre ikke rigtig nogen erfaring med C# eller asp.net. Kender kun til C++ og VHDL, og med det kommer jeg ikke særlig langt. Men håber at høre fra andre der måske kunne hjælpe.
Avatar billede akilleuz Nybegynder
16. maj 2007 - 22:52 #5
lukker lige det her spm,